Немає товарів
137598
Новий товар
Neste Turbo+ NEX 10W-30
Повністю синтетичне дизельне моторне масло для важконавантаженого транспорту
Упаковка | 170кг |
Тип масла | синтетика |
Клас в'язкості SAE | 10W-30 |
Серія "Neste" | Turbo+ NEX |
КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СПЕЦИФІКАЦІЇ API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4 ACEA E9 Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a Cummins CES 20086, CES 20081 Detroit Diesel DFS 93K222 MAN M 3575 MTU Type 2.1 Renault VI RLD-2, RLD Volvo VDS-4, VDS-3, VDS-2 |
ОФІЦІЙНІ СХВАЛЕННЯ ВИРОБНИКІВ ОБЛАДНАННЯ DQC III-18 LA Mack EOS-4.5 MAN M 3575 MAN M 3775 MB-Approval 228.31 Renault VI RLD-3 Volvo VDS-4.5 |
Neste Turbo+ NEX 10w-30 спеціально розроблено для сучасних тяжелонагруженных дизельних двигунів, що відповідають вимогам американського стандарту API CK, - 4 і європейського стандарту ACEA E9. Neste Turbo+ NEX не містить мінеральної олії. Воно виготовлене з високоякісної фінської базової олії NEXBASE®, що поставляється одним з виробників базових олій, що ведуть у світі, компанією Neste. Ретельно підібрана сировина дозволяє використати моторне мастило у більшості дизельних двигунів. Neste Turbo+ NEX 10w-30 відповідає і перевершує критерії класифікацій API CK - 4, CJ - 4, CI - 4 PLUS, CI - 4, CH - 4, CG - 4, CF - 4 and ACEA E9. Продукт також перевершує вимоги виробників оригінального устаткування (OEM), забезпечуючи високу продуктивність в тяжких умовах експлуатації. Оскільки це моторне мастило Low SAPS (з низьким вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки), то воно підтримуватиме довговічність систем контролю викидів (фільтри твердих часток і інші передові системи подальшої обробки). Олія запобігає засміченню фільтру і допомагає підтримувати працездатність двигуна на належному рівні. Високоякісна базова олія Neste Turbo + NEX 10w-30 має менший потенціал утворення відкладень, що забезпечує кращу чистоту двигуна, а також ефективно знижує рівень емісійних викидів. Відносно низька в'язкість, рівень HTHS (висока температура і високе зрушення) і високоякісні модифікатори тертя забезпечують відмінну економію палива. Використовувані високоякісні присадки протизносу утворюють захисний шар на поверхнях двигуна і ефективно захищають двигун від зносу. Хороші низькотемпературні показники сприяють поліпшенню холодного запуску і забезпечують мастильну здатність і захист двигуна, поки двигун не досягне робочої температури. Додаткова висока стійкість до зрушення запобігає втраті в'язкості, і підтримує прокачиваемость відпрацьованої масла при низьких температурах. |
ХАРАКТЕРИСТИКИ І ПЕРЕВАГИ - Легкий запуск при низьких температурах - Допомагає економити паливо - Тривалий інтервал заміни - Чудова чистота двигуна |
ТИПОВІ ПОКАЗНИКИ | |||
В'язкість (CCS) −25 °C | 5900 | ||
Щільність 15 °C | 869 | kg/m³ | ASTM D4052 |
Температура спалаху (COC) | 228 | °C | ASTM D92 |
В'язкість HTHS | 3,5 | cP | ASTM D4683 |
Noack випаровуваність | 10,5 | % | ASTM D5800 |
Температура застигання | -42 | °C | ASTM D5949 |
Сульфатна зольність | max 1,0 | w/w % | ASTM D874 |
Загальне лужне число (TBN) | 9,9 | mg KOH/g | ASTM D2896 |
В'язкість 100 °C | 11,8 | cSt | ASTM D445 |
В'язкість 40 °C | 79 | cSt | ASTM D445 |
Індекс в'язкості | 142 | ASTM D2270 |
ЗАСТОСУВАННЯ При використанні моторних мастил API CK - 4 з паливом, яке містить сірки більше 15 ppm, проконсультуйтеся з виробником двигуна відносно інтервалів заміни олії. Олії API CK - 4 розроблені для використання в усіх сферах застосування з дизельним паливом зі змістом сірки до 500 ppm. Проте паливо з високим вмістом сірки може вплинути на термін служби систем обробки вихлопних газів або на інтервал заміни масла. |