Немає товарів
95940
Новий товар
Стара назва Neste Turbo + E6 10W-40
Neste Turbo + LSA 10W-40 - Повністю синтетична дизельна моторне масло для важконавантажених транспорту
Упаковка | 20л |
Тип масла | синтетика |
Клас в'язкості SAE | 10W-40 |
Серія "Neste" | Turbo+ E6 |
КЛАССИФИКАЦИИ ПРОИЗВОДИТЕЛЬНОСТИ API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4 ACEA E8/E11/E7, E6/E9 Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a Cummins CES 20086, 20081 Detroit Diesel DFS 93K222 Deutz DQC DQC IV-10 LA JASO DH-2 Mack EO-O Premium Plus, EO-N Renault RLD-2, RLD Volvo VDS-4, VDS-3, VDS-2 MAN M3477 |
ОФІЦІЙНІ СХВАЛЕННЯ ВИРОБНИКІВ ОБЛАДНАННЯ Deutz DQC IV-18 LA Mack EO-S-4.5 MAN M3775 MB-Approval 228.52 MB-Approval 228.51 MB-Approval 228.31 MTU Type 3.1 Renault RLD-3 Voith Class B Volvo VDS-4.5 |
ОПИС
Neste Turbo+ LSA-II 10W-40 спеціально розроблено для найновіших важких дизельних двигунів, які відповідають вимогам американського стандарту API CK-4 і останніх європейських стандартів ACEA E8 і E11. Призначене для використання в сучасних дизельних двигунах EURO 5 і EURO 6 з низьким рівнем викидів і подовженими інтервалами заміни.
ШИРОКЕ КОЛО ЗАСТОСУВАННЯ ТА УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ В РІЗНИХ СФЕРАХ
Neste Turbo+ LSA-II 10W-40 перевищує критерії ефективності API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4, CH-4, CG-4, CF-4 та ACEA E8/E6, E11/ E9 і E7. Перевищує вимоги багатьох виробників оригінального обладнання (OEM), забезпечуючи високу продуктивність у важких умовах.
РОЗРОБЛЕНО ВІДПОВІДНО ДО ОСТАННІХ НОРМ ЩОДО КОНТРОЛЮ ВИКИДІВ
Як моторне масло з низьким вмістом SAPS (сульфатної золи, фосфору та сірки), воно забезпечить довговічність систем контролю викидів обладнання, де використовуються фільтри твердих часток та інші передові системи доочищення. Запобігає блокуванню фільтра та допомагає підтримувати ефективність двигуна.
СПЕЦІАЛЬНО РОЗРОБЛЕНО ДЛЯ ПОДОВЖЕНИХ ІНТЕРВАЛІВ ЗАМІНИ ОЛИВИ
Neste Turbo+ LSA-II 10W-40 виготовлено з базових компонентів найвищої якості дисперсійних, миючих та антиокислювальних присадок найвищого класу, які значно уповільнюють окислення та старіння моторного масла та дозволяють використовувати його з тривалими інтервалами заміни.
ПІДТРИМУЄ ДВИГУН В ЧИСТОТІ ТА ПРОДОВЖУЄ ЙОГО ТЕРМІН РОБОТИ Високоякісні базові масла використані в Neste Turbo+ LSA-II 10W-40 утворюють менше залишків в камері згоряння, забезпечуючи кращу чистоту двигуна. Присадки останнього покоління додатково допомагають підтримувати двигун в чистоті, контролюючи утворення відкладень підтримують чистоту поршнів. Високий TBN ефективно нейтралізує кислоти та запобігає корозії. Покращений захист від утворенню шламу, лаку та нагару запобігає загущенню масла та засміченню фільтра. ПРИЗНАЧЕНЕ ДЛЯ РОБОТИ В СУВОРИХ КЛІМАТИЧНИХ УМОВАХ Відмінна температурна стабільність збільшує довговічність масла при високих температурах і покращує текучість при низьких температурах. Додаткова висока стійкість до зсуву запобігає втраті в'язкості. |
ХАРАКТЕРИСТИКИ І ПЕРЕВАГИ - Хороший холодний старт - Тривалий інтервал заміни - Низький рівень викидів - Відмінна чистота двигуна |
ТИПОВІ ПОКАЗНИКИ | |||
В'язкість (CCS) −25 °C | max 6 800 | ||
Щільність 15 °C | 864 | kg/m³ | ASTM D4052 |
Температура спалаху (COC) | 222 | °C | ASTM D92 |
В'язкість HTHS | 4 | cP | ASTM D4683 |
Noack випаровуваність | 9,8 | % | ASTM D5800 |
Температура застигання | -42 | °C | ASTM D5949 |
Сульфатна зольність | 0,7 | w/w % | ASTM D874 |
Загальне лужне число (TBN) | 10,1 | mg KOH/g | ASTM D2896 |
В'язкість 100 °C | 14 | cSt | ASTM D445 |
В'язкість 40 °C | 98,5 | cSt | ASTM D445 |
Індекс в'язкості | 149 | ASTM D2270 |
ЗАСТОСУВАННЯ
Neste Turbo+ LSA-II 10W-40 найкраще підходить для дизельних двигунів останнього покоління, де використовуються сажові фільтри та інші передові системи доочищення відпрацьованих газів. Його можна використовувати і в старому обладнанні, де вимагаються специфікації ACEA E7.
Розроблене для найновіших автомобілів великої вантажопідйомності Mercedes-Benz, Volvo ТА MAN, які вимагають масла Low SAPS. Завдяки своїм комплексним характеристикам воно також підходить для широкого спектру інших транспортних засобів і промислових двигунів. Будь ласка, перевірте можливість використання даного масла в вашому обладнанні відповідно до вимог виробника та експлуатаційних характеристик і схвалень зазначених у цьому паспорті.
Підходить для двигунів EURO 1, 2, 3, 4, 5 і 6. Перевірте інструкцію до автомобіля на сумісність.
ПРИМІТКА!
У разі використання масла API CK-4 із паливом із вмістом сірки вище 15 частин на мільйон зверніться до виробника двигуна для уточнення інтервалів обслуговування. Масла API CK-4 розроблені для використання в усіх сферах застосування з дизельним паливом із вмістом сірки до 500 ppm. Паливо з високим вмістом сірки може вплинути на довговічність системи додаткової обробки вихлопних газів, та інтервали заміни масла.