Немає товарів
142300
Новий товар
Для цього товару доставка безкоштовна!
костюм у подарунок!!!
Стара назва Neste Turbo + E6 10W-40
Neste Turbo + LSA 10W-40 - Повністю синтетична дизельна моторне масло для важконавантажених транспорту
Упаковка | 20л |
Тип масла | синтетика |
Клас в'язкості SAE | 10W-40 |
Серія "Neste" | Turbo+ E6 |
КЛАСИФІКАЦІЯ ТА СПЕЦИФІКАЦІЇ
API CK-4, CJ-4, CI-4 PLUS, CI-4
ACEA E6/E9/E7
Caterpillar ECF-3, ECF-2, ECF-1a
Cummins CES 20081
Detroit Diesel DFS 93K218
MTU Type 3.1, Type 2.1
Scania Low Ash
Renault VI RLD-2, RLD
Volvo VDS-3, VDS-2
ОФІЦІЙНІ СХВАЛЕННЯ ВИРОБНИКІВ ОБЛАДНАННЯ
DQC IV-10 LA
Mack EO-O Premium Plus
MAN M 3171-1
MAN M 3477
MB-Approval 228.31
MB-Approval 228.51
Renault VI RLD-3
Volvo VDS-4
ОПИС
Neste Turbo+ LSA 10w-40 спеціально розроблено для сучасних тяжелонагруженных дизельних двигунів, що відповідають вимогам американського стандарту API CK, - 4 і європейського стандарту ACEA E6 і E9. Розроблено для сучасних двигунів Євро 5 і Євро 6 важкого транспорту, що виконують вимоги по викидах, оснащених пристроями вторинною обробкою вихлопних газів і для продовжених діапазонів заміни олії. Ретельно підібрана сировина дозволяє використати моторне мастило у більшості дизельних двигунів.
Neste Turbo+ LSA 10w-40 відповідає і перевершує критерії класифікацій API CK - 4, CJ - 4, CI - 4 PLUS, CI - 4, CH - 4, CG - 4, CF - 4 і ACEA E6, E9 і E7. Продукт також перевершує вимоги виробників оригінального устаткування (OEM), забезпечуючи високу продуктивність в тяжких умовах експлуатації. Усе вищеперелічене робить Neste Turbo + LSA 10w-40 дуже універсальним продуктом.
Оскільки це моторне масло Low SAPS (з низьким вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки), то воно підтримуватиме довговічність систем контролю викидів (фільтри твердих часток і інші передові системи подальшої обробки). Масло запобігає засміченню фільтру і допомагає підтримувати працездатність двигуна на належному рівні.
Базове масло найвищого класу, першокласні диспергуючі, миючі і антиоксидантні присадки значно уповільнюють окислення і старіння моторного мастила, а також дозволяють використати для тривалих інтервалів заміни олії.
Захисна мастильна плівка і високоякісні присадки протизносу ефективно захищають двигун від зносу навіть при високих температурах і навантаженнях впродовж усього інтервалу заміни масла.
Високоякісна базове масло Neste Turbo+ LSA 10w-40 має менший потенціал утворення відкладень, що забезпечує кращу чистоту двигуна, а також ефективно знижує рівень емісійних викидів. Присадки вищої якості допомагають контролювати утворення відкладень, підтримувати чистоту поршнів і зберігати двигун в чистоті, що сприяє зниженню витрати олії і збільшенню продуктивності двигуна.
Чудова температурна стабільність збільшує стійкість моторного масла при високих температурах і покращує плинність при низьких температурах. Хороші низькотемпературні показники сприяють поліпшенню холодного запуску і забезпечують мастильну здатність і захист двигуна, поки двигун не досягне робочої температури.
Високий рівень лугу нейтралізує кислоти, які з'являються при експлуатації моторного мастила, запобігає утворенню корозії і допомагає збільшити інтервали заміни олії. Поліпшена здатність запобігати утворенням відкладень і сажі знижує швидкість підвищення в'язкості і запобігає загусанню олії і засміченню фільтрів. Загальна чистота двигуна і захисна здатність скорочують витрати на обслуговування.
ХАРАКТЕРИСТИКИ І ПЕРЕВАГИ
- Хороші показники холодного старту
- Подовжений інтервал заміни
- Низький рівень викидів
- Відмінна чистота двигуна
ТИПОВІ ПОКАЗНИКИ | |||
В'язкість (CCS) −25 °C | 5500 | ||
Щільність 15 °C | 860 | kg/m³ | ASTM D4052 |
Температура спалаху (COC) | 238 | °C | ASTM D92 |
В'язкість HTHS | 4,0 | cP | ASTM D4683 |
Noack випаровуваність | 9,8 | % | ASTM D5800 |
Температура застигання | −36 | °C | ASTM D5949 |
Сульфатна зольність | 0,95 | w/w % | ASTM D874 |
Загальне лужне число (TBN) | 9,9 | mg KOH/g | ASTM D2896 |
В'язкість 100 °C | 14,2 | cSt | ASTM D445 |
В'язкість 40 °C | 94 | cSt | ASTM D445 |
Індекс в'язкості | 156 | ASTM D2270 |
ЗАСТОСУВАННЯ
Neste Turbo+ LSA 10w-40 особливо підходить для новітніх тяжелонагруженных дизельних двигунів, оснащених системами подальшої обробки вихлопних газів і рециркуляцією. Також підходить для старіших дизельних двигунів, які вимагають моторні мастила на основі категорії ACEA E7.
Особливо підходить для новітніх моделей тяжелонагруженного транспорту Mercedes - Benz і MAN що вимагають олії Low SAPS (низького вмісту сірки, сульфатної золи і фосфору). Завдяки своїм великим характеристикам, олія підходить для широкого спектру інших транспортних засобів і промислових двигунів.
Підходить для двигунів EURO 1, 2, 3, 4, 5 і 6. Перевірте керівництво вашого автомобіля на сумісність.
ПРИМІТКА!
При використанні моторних масел API CK - 4 з паливом, яке містить сірки більше 15 ppm, проконсультуйтеся з виробником двигуна відносно інтервалів заміни масла. Масла API CK - 4 розроблені для використання в усіх сферах застосування з дизельним паливом зі змістом сірки до 500 ppm. Проте паливо з високим вмістом сірки може вплинути на термін служби систем обробки вихлопних газів або на інтервал заміни миасла.